En Sosyal Blog
SON YAZILAR
Mеnopoz bаyаn hayatında önemlі dеğіşіklіklеrіn mеуdana gеlmеsіnе sebeр olur. Vücutta değişiklikler olup ana olarak bedende...
Sevgili gençler Bir çok sitede olan ancak düzenli olarak yazılmamış, anlaşılmaz olarak verilmiş olan “Prof....
Fazla Yağlardan Kurtaran 5 te 5 Diyet Listesi   Hem kişiyi fazla zorlamadan hem de...
Kabul edelim ki bir çok kere İngilizce öğrenmek için çeşitli yöntemlere başvurduk. Ne yazık ki...
Bilgisayar oynamak sizi mutlu ediyorsa hiç durmayın! Sevdiğiniz bir şeyi yapıyor olmak sizi rahatlatacak ve...
En basit gıdalar sağlığınız için son derece iyidir ve cevizlerde bu doğrudur. Cevizin Faydaları Nelerdir? Cevizlerin...
Hamile Bayanlara Spor Tavsiyeleri Hamilelik dönemin de ise bebeklerin ve anne sağlığını düşünerek güzel bir...
Şok Bal Diyeti ile  3 Günde 3 Kilo Zayıflayın 3 gün boyunca uygulanacak Bal Diyeti...
Rezene – Rezene bitkisi nelere iyi gelir Çok yıllık, yaprakları ipliksi şekilde parçalı, çiçekleri sarı,...
Kubaşık Öğrenme nedir? Kubaşık öğrenme yani işbirliğine dayalı öğrenme, öğrencilerin sınıf içinde küçük karma kümeler...
Enginarın Faydaları Nedir? Enginar Neye İyi Gelir? Enginar hepimizin bildiği ama çoğumuzun yemediği bir sebzedir....
Sınavlarda, ikili ilişkilerde, iş ortamında başarılı olmak için bazı olmazsa olmaz kurallar ve dikkat etmemiz...
Balın taze ve hafif tatlılığı, aynı zamanda ‘altın sıvı’ olarak adlandırılır, sandviçlerde çay, kahve, limon...
1100 kalorilik diyet planı sayesinde, 5 gün gibi kısa bir sürede 4 kilo verebilir, istediğiniz...
Bitkisel Zayıflama Kürü Tarifi Bitkisel zayıflama yöntemleri içinde en etkilileri seçeneklerden biri olan Limon –...
Gökadalar hemen her zaman merkez ağırlıklı olarak, içi dolu bir küre, disk, eliptik kütle veya sarmal biçiminde olurlar. Bu çember neyin nesi? Hemen söyleyelim ki bu bir patlama sonu oluşmuş,...
Çinli bilim insanları Fas’ta çöle düşen bir meteoritte, su ve organik madde izlerine rastladılar. Mars’tan...
Acaba 5 milyar yıl kadar önce Güneş sistemimize bakabilseydik ne görürdük? Her halde aşağıdakine benzer...
“Magnetar”lar, tuhaf özelliklere sahip, bilinen sayıları Samanyolun gökadamızda ancak 25 kadar olan, çok güçlü manyetik...
14-15 Nisan gecesi Dünya televizyonları “Kanlı” Ay tutulması haberleri verdiler. Sadece Amerika kıtasından görülen bu...
Fazla Yağlardan Kurtaran 5 te 5 Diyet Listesi   Hem kişiyi fazla zorlamadan hem de aç bırakmadan tasarlanmış bu diyet programı ile 5 gün sonunda aradaki fark gözle görünür bir...
Şok Bal Diyeti ile  3 Günde 3 Kilo Zayıflayın 3 gün boyunca uygulanacak Bal Diyeti...
Balın taze ve hafif tatlılığı, aynı zamanda ‘altın sıvı’ olarak adlandırılır, sandviçlerde çay, kahve, limon...
1100 kalorilik diyet planı sayesinde, 5 gün gibi kısa bir sürede 4 kilo verebilir, istediğiniz...
Bitkisel Zayıflama Kürü Tarifi Bitkisel zayıflama yöntemleri içinde en etkilileri seçeneklerden biri olan Limon –...
Kabul edelim ki bir çok kere İngilizce öğrenmek için çeşitli yöntemlere başvurduk. Ne yazık ki sonuç her seferin de hüsranla ve hayal kırıklıklarıyla sonuçlandı. Başarısızlığımız umudumuzu ve kendimize olan güvenimizi...
Kubaşık Öğrenme nedir? Kubaşık öğrenme yani işbirliğine dayalı öğrenme, öğrencilerin sınıf içinde küçük karma kümeler...
Sınavlarda, ikili ilişkilerde, iş ortamında başarılı olmak için bazı olmazsa olmaz kurallar ve dikkat etmemiz...
DYS’NDE KARŞILAŞABİLECEĞİNİZ PROBLEMLER 1-) DYS Windows 10 kullanan kullanıcılar “Microsoft Edge” den http://dys.meb.gov.tr girmek isterlerse...
( Çince: Değişimler Kitabı. ) Yorum yapan ve açıklayıcı metinlerin eşlik ettiği, kehanet, ahlaki davranış...
Boy uzatma, Boy uzatmanın yolu nelerdir? Bir çok kişi boyunun kısalığından şikayetçidir. Özellikle ergenlik dönemine yeni giren gençlerimizin en büyük takıntılarından biri de “ neden boyum kısa, boyum neden uzamıyor”...
Hayız, erginlik çağına giren ve kan çıkmasına sebep olacak hastalıklardan salim olan kadının rahminden çoğu...
Habeşistan’a gidemeyen Müslümanlara da sosyal boykot ilan ettiler. Onlarla oturmayı, alışveriş etmeyi, kız alıp vermeyi...
İslam’a göre dinin kaynağı ilahidir. Bazı din sosyologlarının ileri sürdükleri gibi, din, korkudan veya ruhlara...
İslam dinine göre insanların ilk dini, tek Allah inancına dayanan “Tevhid” dinidir. Yüce Allah ilk...
( Çince: Değişimler Kitabı. ) Yorum yapan ve açıklayıcı metinlerin eşlik ettiği, kehanet, ahlaki davranış düsturu ya da Çin felsefesinin bilgi kaynağı olarak görülebilecek diyagramlar derlemesi. Sinolog Richard Wilhelm 1923′te...
Cahil insan? Yaka silktiriyor yaka.. Yıldırıyor, illallah ettiriyor, ‘yaa bi git gözünü seveyim’ dedirtiyor. Yahu...
Herkesin başkalarında olduğunu düşündüğü şeydir 🙂 Eskiden daha net olarak bir grubun, daha koyu tenlilere veya daha...
Psikolojide travma sonrası büyüme (posttraumatic growth) denen bir durum var yani öldürmeyen acı güçlendirir cümlesinin...
Soru:Merhaba bilim blogu, benim bir sorum olucaktı ben okulda evrimle ilgili bir tartışmada “evrim teori...
Hamile Bayanlara Spor Tavsiyeleri Hamilelik dönemin de ise bebeklerin ve anne sağlığını düşünerek güzel bir gündelik hayatta yapabileceğiniz egzersiz sunmaktayız. Sizleri hem zorlandırmayacak hem de tehlikeli hareketler de bulunmayacak bir...
Soru: Uzun zamandır sormak istediğim bir soru var.Öncelikle soru saçma gelebilir ve belkide saçmadır ancak...
Doğum kontrol hapları konusunda beni bilgilendirir misiniz? Bir arkadaşıma Menstrual döngü Adet ağrıları için kullanılması...
Güvenli bebek odası dekore etmek istiyorsanız bir çok detaya girerek hazırladığımız bu yazımızı dikkatle okumanızı...
Doğum anında ikinci bir dönemde anne adaylarının rahim ağzı açıklığı tam olarak gelişmemiş ise doğum...